17/3/07

El que fa la confiança!!!!


Dijous passat dia 15 varem anar (David i jo, és clar) a Gelida a fer esportiva per preparar la pujada al cavall bernat per la punçola. David volia que "escalfes" amb un 6a de primer. De manera que si no el treia fa l'acabaria ell. El fet es que em vaig confondre de via i li vaig tirar a un 6b (el molt puta no va dir res!!!!) però el vaig fer!!!!!! (això sí, pillant cinta tras passar la corda un parell de cops). Em va pujar l'autoestima als núvols. I el que és millor, el David va patir en les seves carns el que sempre em fa: haver de fer totes les vies amb la pressió de que jo l'he feta!!!!! Va patir de valent en els 6b i el 6b+ però per sort es va treure al rock punt el 6a i el 6a+ que si no em mata!!!!!

Les vies en qüestió van ser:
  • #15 (6b): tots dos de primer (pillant cinta) (la idea del David era que escalfes amb un 6a fàcil però em vaig confondre de via i el David no es va adonar!!!!!!, donat que la vaig fer em va pujar la moral i així va anar el dia)
  • #14 (6a): tots dos de primer (David en rock punt)
  • #13 (6b+): el muntem des del 6a i el faig de segon sense pillar cinta, el David la fa de primer després amb les cintes posades i sobreequipada en el pas clau i pillant cinta.
  • #12 (6a+): tots dos de primer (David en rock punt)
  • #11 (6b): tots dos de primer (pillant cinta)
  • #17 (6a): entrada super fina, jo vaig posar les dos primeres cintes pujant-me el David com un xoriço. Estava tant petat que ja no vaig voler continuar (la resta de la via semblava “normal”). El David la va fer tota de primer (això sí, les dos primeres cintes xoriço total). Queda pendent treure'ns aquesta entrada!!!

No hay comentarios: