12/3/07

A la Facu i no per estudiar!!!!!!!

Com ja es habitual, el David i jo hem fet una sortideta entre setmana. Avui tocava la Facu a Canyelles (entre Vilanova i Vilafranca). Dir que per arribar al pàrquing, millor que seguir les indicacions del llibre "Barcelona y alrededores", aprofitar les indicacions que l'ajuntament ha posat. La primera indicació la trobem en la primera rotonda venint de Vilafranca o en la segona venint de Vilanova.
Les vies estan molt ben equipades, són llargues i hi ha molt bon canto. La jornada ha estat esplèndida: sol, cap núvol i sense aire. Les vies:
  • La 32, Lourdes (IV+, 25m): jo de primer per escalfar
  • La 26, Carme (V+, 30m): David de primer per escalfar i jo de segon. Finalment he fet el meu primer desplome. Molt xul.la.
  • La 31, Tati Conill (V+, 25m): tots dos la fem de primer
  • La 29, Xavier Rabat (6a+, 30m): el David de primer i jo de segon. Em surt de conya, tot d'una tirada, és clar que amb la corda per dalt t'atreveixes a més coses!!!!!
  • La 20, Teresa (6a, 25m): tots dos la fem de primer. Em quedo sense pila i he de descansar en les darreres xapes.

That's all folks!!!!!!!

No hay comentarios: