5/7/07

San Diego

25 de juny. Decideixo anar amb Timo fins a San Diego. Ell anira despres a Los Angeles i despres volara a Mexico. Jo de Los Angeles a San Francisco i Yosemiti. Despres no tinc ni idea. El cert es que estic un xic fart de EEUU. Comenco a pensar si anar a Brasil amb el David, a Argentina, a Mexic... o continuar per EEUU.

Quin pal tornar a fer la motxilla!!!!!!! Dos hores i mitja de bus de Las Vegas a San Diego. Encara que sembli mentida el bus arriba puntual. Quin ambient que hi ha a la nit a prop del l'alberg. Molta festa.
Sopo amb l'Arlene i el seu marit. Arlene es la padrina del meu nebot Carlitos i la dona del jefe del marit de la meva germana. Em conviden a casa seva. Anire dema passat que ja he pagat dos nits a l'alberg.

26 de juny. Visitem el Zoo de San Diego. Un dels mes famosos del mon. El Seaworld queda pendent per un altre viatge que es carissim. Entre els diferents animals hi ha el terrari amb tot de serps i torno a tenir por. Pero si l'altre dia casi li faig un peto a una!!!!! Compren per sopar a l'alberg i preparo uns spaguettis a la carbonara prous bons tenint en compte els ingredients.



27 de juny. En Timo passa el dia amb uns amics seus alemanys. Ens despedim ja que jo anire amb l'Arlene. Ens tornarem a veure a Los Angeles. Vaig a la platja amb una noia Italiana. L'aigua es super transparent pero plena d'algues. A la tarda em recull l'Arlene. Ella es una productora de cine (el mateix George Lucas la va contractar per StarWars) i te un apartament al downtown amb unes vistes espectaculars de la bahia, pero no viu alla. Tenen una casa, mes ben dit una mansio, a la zona mes selecta (la Jolla) amb unes vistes espectaculars sobre el mar. Conectem molt a nivell energetic. Es una dona molt especial!!!!!



28 de juny. Passo tot el dia amb l'Arlene de compres. La ex-dona del seu marit, s'esta morint de cancer i la filla esta enfonsada. Es de lloar l'enteressa amb que tant ella com ell porten aquests moments.

29 de juny. Peter, el marit de l'Arlene em desperta a les 7.45am. M'ha buscat un xofer per durme a l'estacio de tren i anar a visitar WaltDisney i marxa a treballar. El cotxe surt en 1h. El que no em comenta es que no compta amb que torni. M'ho diu l'Arlene esmorcant. Aixi que tinc una hora per fer la bossa i buscar on dormir a Los Angeles!!!! Quins nervis. Per sort tot surt be. Trobo alberg a Santa Monica. Em despedeixo de l'Arlene. Encara ara (casi una setmana despres) sento la seva energia quan tanco els ulls.

WaltDisney es molt divertit pero visualment no es pas molt millor que EuroDisney. Imagino que l'original esta a Florida per que sino es una mica decepcionant. Tenia la idea que era immens de gran. No obstant disfruto com un enano. Al vespre recullo la bossa al locker i cap a Los Angeles en tren. WaltDisney esta a mig cami entre San Diego y Los Angeles. Arribo al centre de Los Angeles al vespre i agafo un bus que triga mes d'una hora fins a l'Alberg. Es una ciutat immensa.

No hay comentarios: